معرفی بازی Coffee Talk Tokyo برای کنسول‌ها و کامپیوتر

Coffee Talk Tokyo

استودیوهای Chorus Worldwide و Toge Productions از بازی Coffee Talk Tokyo برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی رونمایی کرده‌اند. این بازی در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود.

این بازی که در ژاپن اتفاق می‌افتد، نوید بخش دم کردن قهوه‌ای دوست‌داشتنی و گفت‌وگو‌های صمیمانه را می‌دهد، اما این بار با گروهی از شخصیت‌های جدید و تجربه‌ای کاملا جدید در کافه. طبق نسخه‌های قبلی خود، «کافی تاک توکیو» شامل یک کافه کوچک است که هم به انسان‌ها و هم به شخصیت‌های فانتزی که با هم در این نسخه متفاوت از توکیو زندگی می‌کنند، فرصت لذت بردن می‌دهد.

Coffee Talk Tokyo

در اینجا مشتریان وارد خواهند شد و این وظیفه شماست که سفارش مناسب را بر اساس درخواست مستقیم آن‌ها یا فقط از چند نکته تهیه کنید. شما باید آن‌ها را با رویا‌ها و جاه طلبی‌هایشان بشناسید و‌ امیدوار باشید که نوشیدنی ساخته شده توسط شما همان چیزی باشد که آن‌ها برای بی خیال شدن نسبت به هر مشکلی نیاز دارند. در واقع در شبکه اجتماعی Tomodachill با مشتریان خود در ارتباط خواهید بود و درباره داستان‌های آن‌ها بیشتر اطلاعات کسب خواهید کرد. همچنین باید به آن‌ها کمک کنید تا حقیقتی را که به دنبال آن هستند کشف کنند.

طبق صفحه استیم بازی، زمان بازی در تابستان توکیو جریان دارد و ظاهرا کاربران برای پناه بردن از گرمای شدید به این بازی می‌آیند. یک تریلر و چند اسکرین شات نیز به اشتراک گذاشته شده است که فضای داخلی کلاسیک کافه با پالت رنگی قهوه‌ای گرم را نشان می‌دهد. واضح است که طراحی کافه از مکان‌های قدیمی الهام گرفته شده است که در مناطق حومه‌ای ژاپن رایج است.

در حالی که ما هنوز اطلاعات کاملی در مورد همه شخصیت‌ها نداریم، این بازی سه شخصیت جدید را به نمایش گذاشته است. کنجی، یک حقوق‌بگیر است که تلاش می‌کند پس از بازنشستگی معنا و راهی برای زندگی بیابد، وین، دستیار باریستا است که با گذشته‌ای از هم پاشیده کنار می‌آید و آیامه، دختری شاد و اخیراً فوت شده در حال سازگاری با زندگی پس از مرگ و جدیدش است.

تاریخ انتشار مشخصی برای بازی اشتراک گذاشته نشده است، اما ظاهرا در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یونترنت
یونی گیفت
اکانت
فروشنده شو
تماس با ما