درباره سری جدید سریال آفیس چه می‌دانیم

سریال آفیس

سری جدید سریال آفیس وسط پیکاک در حال تولید است و در حالی که نگرانی‌هایی درباره‌ی این بازسازی هست، کنجکاوی‌های بسیاری هم درباره‌ی این‌که چه چیزی در این سریال خواهد بود، وجود دارد. سریال «آفیس» با وجود این‌که در سال ۲۰۱۳ به اتمام رسید، پس از آنکه در نتفلیکس پخش شد مجدداً هواداران زیادی را از آن خود کرد. پیکاک با گرفتن حق پخش این سریال، امتیاز بالایی را به خود جلب کرد. به این دلیل که خود سریال هنوز در ذهن هوادارانش بسیار تازه و پرطرفدار است، خبر بازسازی آن باعث به وجود آمدن بحث‌های زیادی شده.

سریال «آفیس» بر اساس یک سریال بریتانیایی با همین نام ساخته شد. گریگ دنیلز این سریال را در سال ۲۰۰۵ ساخت. «آفیس» از ان‌بی‌سی پخش می‌شد و در قالب ماکیومنتری، روایتگر داستان شخصیت‌های زیادی بود که مایکل اسکات،‌ یک مدیرشعبه‌ی کمپانی چاپ، در رأس آن‌ها بود. استیو کرل ایفاگر نقش مایکل اسکات بود. «آفیس» در فصل دوم جای پایش را محکم کرد و بعد از آن، طی ۹ فصلی که داشت تبدیل به یک سریال محبوب شد. احیای سریال «آفیس» از همان سال ۲۰۱۳ سر زبان‌ها بود و حالا با انتشار خبر بازسازی‌اش، بیشتر از همیشه نزدیک به نظر می‌رسد.

آخرین اخبار سری جدید سریال آفیس

با اینکه خبر بازسازی سریال «آفیس» برای مدت‌ها در حد یک شایعه باقی مانده بود، اما حالا و با اضافه‌شدن ۳ بازیگر جدید به جمع بازیگرانش، به‌نظر جدی‌تر می‌آید. در حالی که جزئیات شخصیت‌ها هنوز مبهم باقی مانده، ان‌بی‌سی فاش کرده است که ملوین گرگ، چلسی فری و رامونا یانگ به عنوان بازیگر به تیم «آفیس» اضافه شده‌اند. به گفته‌ی ان‌بی‌سی، هر ۳ بازیگر در حال دنبال‌کردن کارکنان یک روزنامه‌ی واقعی هستند تا بتوانند با نقش‌هایشان که کارمندان یک روزنامه است، ارتباط بیشتری بگیرند. چرا که بازسازی سریال «آفیس» قرار است در یک دفتر روزنامه رخ بدهد.

راه‌اندازی مجدد سریال آفیس تأیید شده

برای ماه‌ها، همزمان با پخش اخباری ضد و نقیض درباره‌ی اینکه گریگ دنیل مشغول کار بر روی یک پروژه است، بازسازی احتمالی سریال «آفیس» در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. همه‌ی آن اخبار تنها گمانه‌زنی بودند. چرا که پیکاک هرگز به طور رسمی اعلام نکرده بود که قرار است سریال «آفیس» بازسازی بشود. اکنون، راه‌اندازی مجدد سریال «آفیس» به طور رسمی تایید شده و سرانجام همه‌ی آن گمانه‌زنی‌ها به قطعیت رسیده‌اند.

بازیگران سری جدید سریال آفیس

در حالی که بسیاری از طرفداران خواهان آن هستند که کل بازیگران اصلی سریال برگردند، احتمالاً سری جدید سریال قرار است تنها تعدادی از آن‌ها را در کنار گروهی از بازیگران تازه در خود داشته باشد. بسیاری از بازیگران سریال «آفیس» بعد از پایان سریال به حرفه‌ی بازیگری ادامه داده‌اند. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به استیو کرل و جان کراسینکی اشاره کرد. جنا فیشر اذعان کرده که هنوز کسی درباره‌ی حضورش در سری جدید سریال با او مذاکره‌ای نکرده.

از سوی دیگر، این راه‌اندازی مجدد نام‌های جدیدی را به گروه اضافه کرده و این نشان می‌دهد که شخصیت‌های تازه‌ای قرار است توسط این بازیگران تازه ایفا شوند. سابرینا ایمپاسیاتوره احتمالاً یکی از این نام‌های جدید خواهد بود. همانطور که دامنال گلسون قرار است در این سریال باشد و مطابق آن‌چه پیشتر گفته شد، ملوین گرگ، رامونا یانگ و چلسی فری در این سریال حضور خواهند داشت.

جزئیات داستانی سری جدید سریال آفیس

احتمالا پرحدس‌وگمان‌ترین بخش درباره‌ی سری جدید سریال «آفیس»، داستان آن بوده است. داستانی که مدت‌ها تنها جزئیات کمی از آن می‌دانستیم و در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. با این‌حال، وقتی که در ماه می ۲۰۲۴،‌ بازسازی این سریال رسماً تأیید شد، جزئیات داستانی آن هم تا حدودی فاش شد. راه‌اندازی مجدد سریال «آفیس» قرار نیست یک تکرار ساده از نسخه‌ی اصلی آن باشد. قرار است گروه مستندسازی که «آفیس» را فیلمبرداری می‌کند، این بار موضوع جدیدی را دنبال کند. این سری آن‌ها در دفتر یک روزنامه در میدوسترن حضور دارند که تعدادی خبرنگار داوطلب در آن تلاش می‌کنند تا روزنامه را دوباره روی پای خود برگردانند.

گرچه این قضیه، احتمال ایجاد کراس‌اوور میان این سریال و سریال اصلی را از بین نمی‌برد، اما کار را برای حضور ساکنین اسکرانتون در سریال دشوار می‌کند. در هر حال، سری جدید هم در همان دنیایی رخ می‌دهد که سری قبلی رخ داده و هیچ بعید نیست که پای شرکت چاپ داندر میفلن با همه‌ی چالش‌هایش، به ماجراهای این روزنامه هم باز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یونترنت
یونی گیفت
اکانت
فروشنده شو
تماس با ما