آزمایش سرعت شارژ ۳۰۰ واتی توسط ریملی

فناوری شارژ سریع در سال‌های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و شرکت‌های زیادی برای افزایش سرعت شارژ قابل پشتیبانی در گوشی‌های هوشمند خود در حال رقابت هستند. چند ماه پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر آنکه ردمی در حال کار بر روی شارژر ۳۰۰ واتی است و اکنون خبر رسیده که ریلمی نیز به این رقابت داغ بسیار جذاب پیوسته است.

«فرنسیس وانگ»، مدیر بازاریابی ریلمی در مصاحبه‌ای با TheTechChap، یکی از یوتیوبرهای معروف در حوزه تکنولوژی، به طور رسمی اعلام کرد که این شرکت در حال آزمایش فناوری شارژ فوق سریع ۳۰۰ واتی برای محصولات خود است. البته نباید از شنیدن این خبر تعجب کنیم، چرا که ریلمی یکی از پیشتازان فناوری شارژ سریع بوده و توانایی‌های خود را در این زمینه به خوبی در گوشی‌های مختلف نشان داده است. در سال ۲۰۲۱، ریلمی گوشی ریلمی GT Master ادیشن را با فناوری دارت‌شارژ معرفی کرد که توانایی شارژ باتری ۴٫۳۰۰ میلی‌‌آمپر ساعتی این گوشی هوشمند را در مدت زمان تنها ۳۳ دقیقه داشت.

سپس در سال ۲۰۲۲، ریلمی گوشی هوشمند GT Neo 3 را با پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۱۵۰ واتی رونمایی کرد. پرچم‌دار سال گذشته این شرکت یعنی ریلمی GT Neo 5، نیز با حداکثر سرعت شارژ ۲۴۰ واتی به بازار عرضه شد که به کاربران امکان می‌داد گوشی هوشمند خود را تنها در عرض ۱۰ دقیقه به طور کامل شارژ کنند.

شیائومی و ردمی تنها برندهایی بودند که فناوری شارژ ۳۰۰ واتی را برای گوشی‌های هوشمندشان را مورد بررسی قرار داده‌اند. شارژر ۳۰۰ واتی ردمی در آزمایشاتی که روی آن صورت گرفت موفق شد یک گوشی را در در کمتر از سه دقیقه به ۵۰ درصد برساند و آن در مدت زمان کمتر از ۵ دقیقه به طور کامل شارژ کند.

ردمی نیز تا به حال گوشی هوشمندی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی روانه بازار نکرده است. بنابراین آن طور که به نظر می‌رسد، ریلمی ممکن است رقیب خود یعنی ردمی را در این زمینه شکست بدهد و به اولین برندی تبدیل شود که گوشی هوشمند با پشتیبانی از سرعت شارژ ۳۰۰ واتی دارد. این فناوری احتمالاً می‌تواند در گوشی هوشمند ریلمی GT Neo 6 مورد استفاده قرار بگیرد، هر چند که وانگ اطلاعات دقیقی در این زمینه به کاربران نداده است. به هر حال باید صبر کرد و دید که کدام برند برای نخستین بار محصولی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰۰ واتی را روانه بازار خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یونترنت
یونی گیفت
اکانت
فروشنده شو
تماس با ما