اطلاع دادن به اینفلوئنسرها توسط اینستاگرام برای نبود پست ها و پیشنهاد آن به دیگران

با وجود این ویژگی، سازندگان و کسب‌و‌کارها می‌توانند در بخش تنظیمات، دلیل عدم نمایش پست‌های خود به دیگران را مشاهده کنند.

اینستاگرام در یک اقدام جدید، اکنون در صورتی که پست‌های کاربران برای نمایش به دیگران مناسب نباشند، به آنها اطلاع‌رسانی می‌کند. «آدام موسری»، رئیس این شبکه اجتماعی اعلام کرد که تولیدکنندگان محتوا و کسب‌و‌کارها با این ویژگی می‌توانند ببینند که آیا اینستاگرام از نمایش پست آنها در بخش‌های خاصی از پلتفرم جلوگیری می‌کند یا خیر.

همانطور که موسری از طریق حساب توییتر خود توضیح می‌دهد، در قسمت حساب از منوی تنظیمات و سپس وضعیت حساب، کاربران حرفه‌ای می‌توانند بررسی کنند که آیا پست‌هایشان به کاربرانی که آنها را دنبال نمی‌کنند توصیه می‌شود یا خیر.

مکان نمایش پست‌های پیشنهاد اینستاگرام

پست‌های توصیه شده اینستاگرام در مکان‌هایی مانند صفحه اکسپلور و فید اصلی نمایش داده می‌شوند و متا از این روش برای رقابت با تیک‌تاک استفاده می‌کند. همچنین متا قصد دارد تا پایان سال 2023، میزان محتواهای توصیه شده کاربران در فیدهای خود را بیش از دو برابر کند.

شرط اصلی پست‌های اینستاگرام برای نمایش در بخش‌های اکسپلور یا مکان‌های دیگر، پیروی از دستورالعمل‌های انجمن و قوانین مربوط به محتواهای توصیه شده است. به عنوان مثال، کاربران همچنان می‌توانند محتواهایی که خشونت را به تصویر می‌کشد، پست کنند، اما این احتمال وجود دارد که از پیشنهاد آن به سایر کاربران جلوگیری شود.

علاوه بر این، سازندگان و کسب‌و‌کارهای می‌توانند نظر ارائه شده توسط اینستاگرام در مورد پست‌هایی که برای پیشنهاد نامناسب تشخیص داده شده را ویرایش و حذف کنند یا درخواست تجدیدنظر برای آنها ارسال کنند.

ویژگی جدید شفافیت بیشتری برای افراد و شرکت‌هایی ارائه می‌کند که متوجه کاهش دسترسی پست‌های خود می‌شوند و همچنین درباره این موضوع که چرا پست‌های آنها توسط کاربران زیادی مشاهده نمی‌شود، توضیح جدیدی ارائه می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قوانین دیدگاه