شرکت توییتر برای افزایش دادن تبلیغ دهندگان و جذب آنان قابلیت و ویژگی های جدیدی در دسترس آنان قرار داده است
توییتر میخواهد به تبلیغدهندگان اجازه دهد مانع از نمایش تبلیغات در کنار توییتهای خاص شوند.
توییتر میخواهد بهزودی کنترلهای بیشتری در اختیار شرکتها قرار دهد تا آنها بتوانند مانع از نمایش تبلیغات خود در بالا یا پایین توییتهای حاوی کلیدواژههای خاص شوند.
به گزارش رویترز، توییتر روز پنجشنبه با ارسال ایمیلی به تبلیغدهندگان، کنترلهای بیشتر را بهاطلاع آنها رسانده است. این کنترلها بخشی از تلاشهای توییتر برای اطمیناندادن به تبلیغدهندگان برای بازگشت به این پلتفرم محسوب میشود.
تبلیغدهندگان به توییتر بازمیگردند؟
از زمان خرید توییتر توسط ایلان ماسک، بسیاری از تبلیغدهندگان تصمیم به توقف موقت تبلیغات در این پلتفرم گرفتند. این موضوع در حالی است که نزدیک به 90 درصد درآمدهای توییتر از تبلیغات بهدست میآید که با تصاحب این شبکه اجتماعی توسط ثروتمندترین فرد جهان، کاهش چشمگیری پیدا کرد.
حالا بهنظر میرسد توییتر میخواهد با روشهای مختلفی دوباره تبلیغدهندگان را به این پلتفرم برگرداند. یکی از سخنگویان توییتر گفته که این شبکه اجتماعی آوردن تعدیلکنندگان محتوا از طریق شرکتهای شخص ثالث را مدنظر قرار داده بود تا با این کار، بتوان بهتر روی محتواهای غیرانگلیسیزبان تمرکز کرد.
این موضوع در حالی گفته شده است که مدیر امنیت توییتر، «الا اروین» در گذشته گفته بود که توییتر بهسمت تعدیل محتوای خودکار میرود. همچنین به گفته اروین، با وجود تعدیل نیروی گسترده در این شبکه اجتماعی، تیم تعدیل محتوا آسیبی ندیده و افرادی که در بخشهای حساس مانند امنیت کودکان مشغول به فعالیت بودند، همچنین به فعالیت ادامه میدهند.
توییتر همچنین گفته است که از نمایش تبلیغات در حسابهای مربوط به ملیگرایان سفیدپوست جلوگیری میکند. صاحب اسنپچت بهعلت این موضوع، نمایش تبلیغات را در توییتر متوقف کرده است.
شبکه اجتماعی متعلق به ایلان ماسک همچنین گفته است با وجود برگرداندن حسابهای مسدودشده، همچنان اکانتهای اسپم و افرادی که در کارهای غیرقانونی مشارکت داشتهاند، مسدود باقی میماند.
باید منتظر ماند و دید این اقدامات میتوانند باعث بازگشت تبلیغدهندگان به این شبکه اجتماعی شوند یا خیر.